What Makes Me A Bitch
The Thoughts (?) Of A Very Very Blonde Blogger

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

You're A Cheater From Far Behind

  Θυμάστε την ιστορία με τον cheater, που τόσο πολύ αγαπούσε την κοπέλα του σε βαθμό να μου την πέφτει; Εγώ πολύ καλά. Ε, λοιπόν, απέκτησε και συνέχεια! Ο τυπάς πριν λίγες μέρες χώρισε με την καλή του....συγνώμη...το παιχνιδάκι του ήθελα να πω και για μαντέψτε σε ποιόν πήγε να κλαφτεί! Yeah motherfuckers! Σ' εμένα. Και φυσικά να τα τραγούδια στον Τοίχο του από τον κολλητό του για συμπαράσταση, να τα υπονοούμενα, να το ξαφνικό ενδιαφέρον! Έκανα πως ενδιαφέρομαι για τον "πόνο" του, ήμουν διακριτική φυσικά για να μην παρεξηγηθούμε και μάλλον το δωράκι ήταν κι ένα δεύτερο chat και τρίτωσε το καλό. Στο τρίτο μου είπε πως τα ξαναβρήκαν, του έδωσα τα συγχαρητήρια μου, του ευχήθηκα να μην ξαναγίνει κάτι τέτοιο και μετά ήρθε η βόμβα! "Σιγά μην την παντρευτώ" μου λέει ή το άλλο το κορυφαίο "Για ένα μήνα θα κρατήσει ακόμα". Αχ, ξύλο που θέλει!
" Καλά, ok, το καταλάβαμε, τα φοράει στο κορίτσι" θα πείτε εσείς. Υπάρχουν φυσικά δυο πάστες cheaters.Ας τις δούμε.
  1) Ο cheater "δεν ξέρω τι θέλω": Μια κατηγορία που μάλλον ανήκει ο "πολυαγαπημένος" μας. Ο κόσμος είναι γεμάτος όμορφα κορίτσια, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας. Γι' αυτό ο cheater αυτού του είδους σκέφτηκε μια ενδιάμεση λύση: "γιατί δεν τα φτιάχνω με μια από αυτές, να φλερτάρω και μια άλλη κιόλας και να φασωθώ και με μια τρίτη;" Μόνο που μένει ολομόναχος στο τέλος.
                                    και
2) Ο cheater "οφθαλμών αντί οφθαλμού": Σε αντίθεση με την πρώτη κατηγορία, αυτοί έχουν λόγο που τα κάνουν αυτά. Νομίζουν πως όλες οι γυναίκες είναι πουτάνες κι αποφασίζουν να γίνουν χειρότεροι, μόνο που δεν ξέρουν ότι δεν είναι πάντα έτσι και πως πολλές από εμάς έχουμε αισθήματα.Κοινώς: τρελή παρεξήγηση έχει γίνει!
  Φυσικά δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα μας ξημερώσει, αν μας αγαπάει πραγματικά ο άλλος. Μα δεν είναι όλοι cheaters. Θα βρεθεί ένας καλός ανάμεσα στους κακούς. Γι' αυτό συνεχίστε να πιστεύετε στην αγάπη! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: